اتصال ۱۸ نیروگاه خورشیدی جدید در استان بوشهر به شبکه برق تا پایان اردیبهشت
بامدادجنوب: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از آمادگی ۱۸ نیروگاه خورشیدی برای اتصال به شبکه توزیع این استان خبر داد و گفت: با رفع مشکلات فنی باقیمانده، این نیروگاهها در اردیبهشتماه جاری وارد مدار تولید میشوند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق بوشهر، غلامرضا حشمتی در جریان بازدید مهندس رجایی معاون […]