لیگ برتر فوتبال بانوان بدون بوشهر
شهریور 5, 1404
بامداد جنوب: تیم ملی هندبال ساحلی ایران روز گذشته با حضور دو بازیکن جوان و مستعد بوشهری برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۶، تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد.
این مسابقات از ۲ الی ۷ تیرماه به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد و ملیپوشان شایسته کشورمان در مرحله گروهی این رقابتها، در گروهی دشوار با تیمهای قدرتمند اسپانیا، پرتغال و آمریکا به رقابت خواهند پرداخت. در این رقابتها علی پیرزاده اهوازی و علیرضا علیپور دو بازیکن جوان و مستعد بوشهری نیز حضور دارند.
با اعلام کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی ایران، اسامی ۱۰ بازیکن نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به این شرح است: امین کاظمی، فهیم عربزاده، متین گلدان، علی حیدریان، آراد حسینی، حسین حیدریان، پارسا دهقانی، علی پیرزاده اهوازی (بوشهر)، مهدی حیدریانپور و علیرضا علیپور (بوشهر).
همچنین مهدی قشقایی راد (سرمربی)، سیدحسن افتخاری (مدیرفنی)، غلامحسین نیکویی (مدیر تیم) و محمد محمودیانی (فیزیوتراپی) کادر تیم اعزامی را تشکیل میدهند.
بر اساس برنامهریزیهای انجامشده از سوی فدراسیون، شاگردان مهدی قشقایی پیش از آغاز رسمی مسابقات، بهمنظور هماهنگی و کسب آمادگی هرچه بیشتر، در یک تورنمنت تدارکاتی با حضور تیمهای ملی کرواسی، آمریکا، استرالیا و عمان به میدان میروند.
برنامه کامل دیدارهای تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان به این شرح است: سهشنبه ۲ تیر، ایران – اسپانیا، ساعت ۱۴:۳۰، ایران – پرتغال، ساعت ۲۲:۳۰ و چهارشنبه ۳ تیر، ایران – آمریکا، ساعت ۱۲:۳۰.
نظر خود را بنویسید
نام و ایمیل اختیاری هستند. فقط نظر شما ضروری است.